Saturday, June 15, 2013

VPN, Mac mot Mac

VPN, Mac mot Mac


VPN, Mac mot Mac
Jeg forsker en VPN-lsning hvor jeg bruker VPN fra min Mac, mot en Mac ute i verden som kjrer MacOS X Server sin innebygde lsning.
Jeg fr tak i den serveren som kjrer VPN, og fr gjort ting p den.
Men jeg fr ikke tak i noen andre datamaskiner p samme nett.
Hres dette ut som noe som er kjent og som det er en kjent lsning p?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



buy cheap vpn at vpntraffic

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.